Förvirrad?

Känner mig lite smått förvirrad idag, vet lixom inte riktigt vad jag ska göra, jag måste ha varit ledig förlänge. Hunnit kolat ner totalt. Självklar var det väl det jag behövde men nu känns det bara konstigt.
Men jag har iaf klarat av att öppna restaurangen, kollat hotellrummen,  städat undan, fixat med konferensen och försökt gjort några vettiga beslut.

Nu sitter jag och väntar på att Richard ska komma någon gång, han ligger hemma fortfarande. Han gick upp i natt och tittade på JVM, men jag valde att sova ist. Kände att jag ville ta mig pigg till jobbet idag, plus att jag brukar inte kunna sova så bra ändå.
När han kommer ska jag åka in till Cater för att hämta massor av varor, våra kylar är väldigt tomma nu efter jul och Nyårsledigheterna och vi behöver varor idag, annars har vi leveransdag i morgon men vi kan inte vänta och cater åker ju inte direkt ut extra till gysinge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0