Håll kärleken levande

I går var även jag och Tulan in på Bibloteket i andersberg, Tulan tipsade mig om Boken "Håll kärleken levande" skriven av Alf B Svensson . Jag började läsa den redan i morse, verkligen en bra och inspererande liten bok . Har nästan läst ut hela nu, jag kan verkligen tipsa om boken:).


Bokens baksida:

Att bli kär är ingen konst. Men att hålla kärleken levande är inte lika lätt.
Med stor erfaranhet av samlevnadsfrågor har Alf B Svensson  skrivit en uppmuntarnde bok om konsten att hålla kärleken levenade. Här finns praktiskta råd och konkreta lösningar på problem som många brottas med: pengar, sex, gräl, städning, otrohet eller kanske bara tidsbrist.
Det har blivit en lättläst, inspererande och rolig bok, inte minst tack vare de humoristiska illustrationnerna av David Gunnarsson.




Kommentarer
Postat av: Anonym

=) kommer e till bok som du ska läsa sen gumman!! Våga vara förälder oxå skriven av Alf B Svensson!

2010-01-27 @ 22:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0