Helg igen.

Då var helgen här igen, inte för att mina helger brukar se något annorluna ut än en vanlig vardag, jo kanske att vi jobbar lite längre då.

Sitter nu på Wärdshuset och väntar in ett bröllopspar som ska komma och kika på lokalerna och titta på vår bröllopsmeny. Annars idag är det inget speciellt än att vi har öppet för vår ala carte. Hoppas det kommer lite folk idag, annars ska jag försöka få ihop ett reklamblad som vi kan åka och sätta ut lite överallt. Vi måste marknadsföra oss mer . Visa upp oss vad vi har och vad vi kan göra. Känns lite som vi är i en stor svart skugga nu och måste komma ut i ljuset och visa upp oss. Men det känns som alla är lite mer taggade nu, nytt år NYA TAG!



Det börjar bli allt mer svårt att sova på nätterna nu, jag kan inte sova bra på sidan eller på ryggen, jag vaknar stup i kvarten, och då går jag upp på toaletten eller nu så har jag börjat blivit lite små hungrig på nätterna, extremt sugen på banan ,så en banan har jag gått och små norpat på hela natten.

Inatt drömmde jag också att jag födde ut en liten pojk, annars har jag alltid drömmt att jag föder ut en liten flicka. Helt sjuka drömmar egentligen man kan ha, och värre är det nu när man är gravid. Alla konstigheter kommer upp och alla konstiga människor från höger och vänster. Alla som jag har i min omgivining är med på något vis fast i andra kroppar, Jätte konstigt.


Nu ska jag nog börja förbereda lite här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0