KALLT!

Det är isandes kallt här ute i gysinge idag termometern stod på-26 grader, huha.
Idag är det bara jag och Richard som ska jobba, jag i köket och Richard i servicen, vi får se om det är nå folk som vågar sig ut i detta kall väder.
Jag känner mig fortfarande väldigt risig, tror jag håller på att bli sjuk, ont i halsen har jag och lite små tept i näsan och huvudet känns som en STOR basketboll.



Igår kväll var vi hembjudna till mamma och pappa på mat, farmor,farfar och faster och hela hennes familj kom också. Det var trevligt och mysigt men eftersom jag inte kände mig något pigg så begav jag och Richard oss hem ganska tidigt.



Tack för kommantarerna, alltid lika uppskattande att få. Så skriv gärna...


Tack Tulan! :D







Kommentarer
Postat av: angelica

Goa du :) Jag älskar dig också.. du är underbar du!

2010-01-06 @ 11:43:15
URL: http://angelicaforsling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0