Kocken Rikke!



Ingen kunde då tro att Richard någonsin skulle vara i denna sits för ett år sedan. Men han lyckas faktiskt hålla ställningra i köket bra när han är där. Hemma kan han knappt fixa en smörgås själv men här kan han då till och med greja ala carte menyn ensam;). Han kan om han vill min rikke;).

Idag håller han ställningarna där nere, medans jag sitter och knappar på datorn för fullt och håller koll på restaurangen. Men idag är det väldigt lugnt i gysinge, folk är väl rädda för snöstormen som dom har gått ut med, men hittils har jag inte sett något som har varit värre än något annat snö väder i år.

Idag har jag blivit medlem på Familjeliv också, Miranda88. Där fanns det mycket bra och rolig läsning och kika in andra gravida och föräldrar.

Ikväll ska jag, Richard, pappa & Bosse in på hocke med svensk cater.  Käka och titta på matchen, trevligt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0