morgonstund...



NU


Sitter nu på wärdshuset, har fixat förmiddags fika till en konferens som kom nu på förmiddagskvisten.


MAGNYTT

Natten har känns otroligt lång, har haft sånna foglossningar + att min kisspauser har inte gjort saken bättre. Nu känns det bara evigheter till den 16 mars, hoppas allt går fort nu. Nu har ju Tulan och Håkan fått sin lilla , så nu har jag ingen att gå och vara tjock med heller;), bara ännu mer lägtan. Fast tiden sticker väl i väg snart så är jag där vilken sekund som helst. I morgon går jag in i vecka 32, så 2 månader kvar.




IGÅR

Jag tog bussen in till gävle i går kväll för att träffa Linda, vi tog en mat/fika på coffe house och bara pratade på som vanligt. Riktigt mycket goda skratt:).
20.20 tog jag bussen hem mot hedesunda, gick vidare hem till familjen forsbergs där vi satt och pratade ett bra tag, lika kul att träffa dom som vanligt. Familjen som har stått vår familj närmast i alla år:D.♥

Kommentarer
Postat av: Hanna L

Du kan vara tjock med mej ;)

Sen blir det jag som får gå ensam och vara tjock!

2010-01-12 @ 11:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0