Planering.

Ikväll ska jag bege mig in till gävle för att träffa kockarna och planera lite menyer till det nya året, lite olika bröllops, catring och festmenyer av olika slag. Känns bra att få det gjor nu, behöver verkligen ha lite som man kan visa upp när folk ringer eller kommer och frågar.

Plus att nu sista helgen i Januari ska jag åka på bröllopsmässan i sthlm så då vill ja ha lite menyer som vi kan visa upp. Jag & mamma måste även planera allt annat till mässan nu så vi har allt klart. Lite svårt att veta hur man vill ha det för att det ska se bra ut där på plats. Man måste ju synas lixom, sticka ut lite i mängden. Kan ju bli svårt efter som det är så otrolig mycket utställare men vi får göra något unikt med gysinge:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0