skrot och korn.

Ännu en helg har barat rullat förbi med.. jobb - seans - hockey - bio

JOBB-

Ihelgen har vi klarat oss utan kock helt, eller iaf utav våra anställda kockar. Det är faktiskt Richard & Kimpan som har tagit köket i största del. Helt otroligt, hemma kan han inte ens fixa en macka själv men här kan han stå och laga en ala carte meny utan problem:). Tycker att han varit riktigt duktig faktiskt, trodde jag skulle stå där man har trottsar på att hanska stå där ist, så jag har väl inte så mycket att säga till om. (Karl styrd som jag är;)). Kim du har fixa det galant du med.:)
Det blv lite mer rull denna helg också, märks att lite fler människor rör på sig efter jul nu. Vi hade även en konferens här i går, ett gäng på 31 glada kvinnor. Dom var helt underbara att ha här på konferens så posetiva och så glada. Det tackar vi för!

SEANS-

Så nervös som jag har varit inför detta, jag har tvivlat på att inte göra det flera gånger men tillslut bestämda jag mig för att göra det. Elinas mamma Gun hade bokat en dam från Österfärnebo som kan det här. Vi var hemma hos henne i Ålbo. Jag lär då säga att det var en häftig , speciell och kännslomässig grej att göra. Men jag ångrar inte en sekund att jag gjorde det. Jag är ju verkligen en människa som tror på sånt här och älskar spänningen. Det var en stor kännslomässig spänning i hela Guns lilla kök i ålbo, tårana flöda nog hos alla olika sekunder. Det var alla sortes tårar tror jag. 

Jag vill tacka mormor för för dina ord, dom betyder så otroligt mycket för mig, Nu har jag även fått det bekräftat du finns hos mig♥ 

HOCKEY-

Richard hade match i går kväll, så jag tog mig dit för att titta. Kallt var det, men dom vann iaf med 6-4 mot ockelbo.

BIO- Igår kväll blev jag i storsätt intvingad på bio inne i gävle, Richard, Oscar och syrran var så sugna på att gå medans jag bara kännde för att ligga hemma i sängen. Och visst var det onödigt att jag betalade för denna bio, jag somnade ju ändå. Men jag hade ju varnat dom innan. Vi tittade iaf på Sherlock Holmes, inget jag kan rekomendera att se på bio iaf. Hemma i soffan går det bra..




Svar på kommentarer :

Vill tacka alla för eran omtanke♥


Tulan- ... du som jag kommer att få slita efter denna gradviditet, inte ska du göda mig då inte:P. Då ska vi ju bli hurt mammaor;). Vi måste ju få bort våra godismagar. 10 kg coklad, oj nu får vi kämpa, haha;). 

Ja nu väntar vi med spänning vad det kommer att ploppa ut för liten krabat:) 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tror du kommer få en liten tjej :)

Det kommer bli så spännande att se vad du får :)

2010-01-18 @ 14:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0