Skulle behövas

Vill verkligen hem och vila nu en stund, min rygg verker och jag är så fruktansvärt trött. orkar ingenting just nu, men det är så svårt att förklara för andra och andra förstår inte riktigt heller. Alla mår ju olika och jag lyckas givitvis må piss under min gradviditet. Fast jag tror säker att det finns många som kan må ännu sämre än vad jag gör.. Ibland går det bara inte att hålla tårarna inne och det som kan göra så ont just då är när någon hånar en för att tårarna är på väg ner för kinden. Då går det bara inte att hålla i trårarna utan då flödar det som aldrig förr.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Din stackare.

Jag borde nog njuta mer av min graviditet eftersom jag inte haft några problem alls. Bara mina jäkla nojjor som aldrig vill ge med sej.

Men jag tycker synd om dej. Fast det är inte långt kvar, håll ut :)

2010-01-23 @ 15:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0