snö, snö , SNÖ!

Det kommer bara mer och mer snö, ska det aldrig sluta? Jag som hade tänkt ta mig upp till hemlingbyberget för en promenad men nu när det snöar så här stannar jag helst inne. Men egentligen borde jag verkligen. Jag kan ju iaf ta en liten sväng..

Nu på eftermiddagen ska jag ta mig ut till gysinge för att ha lite tjejmys med tjejer jag inte träffat på länge. Elina , Sara P och Sophie kommer ut och hälsar på mig:). Dom ville komma och hälsa på mig och titta hur jag har det där ute, jätte roligt . Så nu hade jag tänkt att jag skulle bjuda till på lite mat, men jag vet fortfarande inte riktigt vad jag ska bjuda på. Något förslag?




Känns lite små jobbigt att bli så stor och klumpig just nu, jag ror ju faktiskt för en hel del själv också. Men gravid magen är det inte så mycket att göra åt, men armar, ansikte och ben kan jag faktiskt roför själv. Måste faktiskt sluta stoppa i mig alla dumheter som har glidit ner alldelsens för lätt dom här månaderna. Det är lixom inte likt mig i vanliga fall så varför ska jag behöva göra det nu? Man ska njuta medans man är gravid, men jag njuter inte riktigt av det heller , jag blir bara mer trött och grinig. Bättre mat och lite mer frukt så kanske jag inte drar i väg mer i kilona.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket har du gått upp då ? tycker inte att de syns nå mer än magen `? 15-20 kg får man väl räkna me iaf ?!

2010-01-02 @ 17:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0