Svar på kommentar

Lisa:

Hejsan! Jag läser din blogg nästan varje dag, jätte bra blogg. Och fina bilder. Men jag undrar en sak, planerade ni att skaffa barn? för som jag förstår så har ni inte haft wärdshuset så länge?! Och är hur tänkte ni när det gäller barn? Men ekonomi och så när wärdshuset är så nytt, och så mycket att göra hela tiden? Och vem ska jobba när du bli mamma ledig? Inget illa menat, tycker verkligen om din blogg. intressant. ha en bra dag. kram Lisa


SVAR: Tack så jätte mycket, kul att höra att du gillar min blogg. Roligt att du har så mycket funderigar kring detta. Ska jag vara helt ärlig så var det här med barn inget vi hade planerat just i denna tid. Men vi hade pratat om barn och båda ville ha barn tidigt och längtade efter det. Så när beskedet väl kom så var det inte så mycket att diskutera för oss utan bara att leva med det. Beskedet kom ungefär när vi haft wärdshuset några månader, men vi ville inte se det här med barn som något problem utan att allt går att lösa om man väl vill något. Hittills har allt fungerat bra, förutom att jag har haft en hel del krämpor men jag har faktiskt kämpat på så gått det går och kommer att göra det så länge jag klarar av det. Men vissa stunder känner jag verkligen att jag inte orkar, men under just denna period har vi det lite lugnare så jag kan vila lite mer. När mamma ledigheten kommer så måste ju jag vara hemma så länge jag måste, men jag kommer även jobba när jag kan. Vi för göra det som är möjligt, möjligt:). Vissa arbetsuppgifter kan jag ha barnet med mig osv. Tror inge kommer att ta just min plast på jobbet utan vi kommer ta in extra folk när det väl behövs. Vi får kämpa på och ta oss denna utmaning som en stor erfaranhet i livet.

Tack för din kommentar, hoppas du är nöjd med svaret.

Kram Miranda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0