Tappat huvudet.

Tror jag har kommit in i en riktigt trötthets period igen, huvudet är inte alls med, glömmer bort mer saker än vanligt och bara yrar känns det som.

I går fick jag till uppgift att åka in till valbo och införskaffa mig en bänkdiskmaskin och ett skåp till köket (som jag har tjatat) och medans skulle Richard städa hemma (Hör och häpna).. Sara följde med som min assistent;), tror verkligen jag skulle behöva en sån på heltid:P. Visserligen hade jag med mig nästan allt hem som jag skulle ha, men mobilen ligger fortfarande kvar på ikea. Jag och Sara hade så fullt skå att få med dom där två stora kartongerna så jag la i från mig telefon bara, sen när vi väl fått på dom var vi så nöjda och skynda oss till kassan. Jag får se till att hämta den idag, dom på ikea hade ringt mamma så den finns där iaf (skönt).



Det nya skåpet, jag och Richard satt ihop det i går kväll och till våran förvåning höll vi sams hela tiden:)



Framifrån



Från andra sidan



Nya bänk diskmaskinen (BOSCH 3295 kr på coop
)




Vi har inte hunnit installerat den ännu, pappa skulle komma och hjälpa oss i kväll.



Nu har vi proppat på bänken, vår kaffemaskin (BOSCH) fick sällskap.

Kommentarer
Postat av: Elin

Men Mirris, du får hålla bättre koll på telefonen :P

2010-01-20 @ 21:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0