Värsta kvällen / Natten

Mötet i går med "Vi i gysinge" drog ut väldigt  på tiden, tror vi satt i möte i 3h och det är inte lätt för mig just nu kan jag säga. Alla krypnigar i benen, ryggen värkte och gäsparna bara rullade på. Kan inte vara roligt för andra människor att sitta bravid mig på ett möte inte.
Sen när jag väl vara hemma och skulle lägga mig förkvällen, komma halsbrännan, tungt att andas, krypningar i benen, ryggvärk och jag var bara allmänt deppig, kännde mig tjockare än aldrig förr och sur och trött. Richard fick stå ut med allt gnäll för jag kunde verkligen inte sova, var nog upp 100 gånger innnan jag kunde sova + alla kisspauser.  Det var nog värska kvällen/ natten under min gradviditet...






Idag hoppades jag på en bättre dag men det ser inte så ljus ut för jag är så fruktansvärt trött och ryggen värker lika mycket fortfarande. Usch vad jag gnäller...

Nu på förmiddagen har jag suttit och gjort klart lite papper som jag ska skicka till försäkringskassan, moderskapsintyget och ansökan om havandeskapspenning. Skönt att jag fick i väg det nu.

Just nu sitter jag och försöker få ihop en text till bröllopsmässn som jag och mamma ska ha med oss. Men jag är verkligen inte bra på att skriva ihop en bra text som ska locka folk. Någon som är duktigt på det som har lust att hjälpa mig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0