VERA

Nu matas bara nya inlägg på, jag måste ju uppdatera er;).

Har iaf varit och hälsat på Tulan & Håkan och deras lilla nytillskott Vera i torsdags, en jätte söt liten tjej. Jag lär då säga att nu längtar jag desto mer, fast jag lär också erkänna att jag blev nog lite svettig där ett tag också. Svårt att förstå att vi kommer också ha en lite krabat on nån månad. Känns lite små läskigt samtidogt som det känns helt underbart.

Medans jag var där så passade jag på att göda Tulan med sockerkaka och Pizza ;), inte ska hennes kilon få försvinna nu inte, hon ska ju lunka på med mig fortfarande tycker jag;). haha.. nej då men vi får ta och bli hurt mammor hon och jag sen ist;). Då ska kilona bort!




VERA (Tog en bild från Håkans facebook)

Kommentarer
Postat av: Tulan

Jaa nu längtar vi efter eran bebis!! ska bli så kul o se vem de är =) Då ska ja oxå komma hem ti dej o göda upp dej! För hade de inte varit för dej hade ja kanske gått ner 11kg i stället för 10kg ;) bara 15 kvar! haha.... fy farao nu har man ångest för allt gotta man åt!! Håkan säger att de minst va 10kg choklad.... :/

2010-01-17 @ 20:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0