7 km

Idag kännde jag att det flöt på bra uppe i spåret, eller flöt på bra, jag ramlade IDAG IGEN. Fick ett till skrap sår på samma ben plus att jag slog hål på byxorna, jag måste vara så klumpig som det bara går jag.
Jag gav mig ut i 5 km spåret och tog mig igenom det utan problem så jag gav mig ut i 2 km också och det gick mycket bätte än väntat. Så idag knopade jag ihop 7 km,känns bra :).

Nu försöker jag göra mig klar medans skrutt sover, vi ska gå å möta upp Emma & Sara , kika lite på stan :)

i morgon blir det frissan, ska bli hel blond igen. Eller vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Helblond :)

2010-07-19 @ 16:07:08
Postat av: Emma

absolut helblond ;)



tack för myset idag <3

2010-07-19 @ 19:59:25
Postat av: Jenna

Slingor :) då slipper man jobbiga utväxten :) puss

2010-07-20 @ 09:44:48
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0