Brynäsbo

Nu är vi in flyttade på brynäs, känns verkligen super skönt. Det viktigaste är inne, har lite små saker som måste fixas bara.

Helgen har vi tillbringat till att flyttat och försökt njutit av det varma vädret. Helt galet varmt, känns inte som sverige värme.

I morse blev det en springtur, så himla skönt att börja dagen med en springtur. Då har man det gjort och vill fortsätta att vara duktig resten av dagen :).

Idag har jag tillbringat hela dagen med angelica och Jennifer på stan, super mysigt plus att jag hittade det jag sökte efter. Eftersom jag gick upp så mycker under gradviditeten (+25 kg ) kan jag inte ha ett endaste klädesplgg från förra sommaren.  Det finns inte på värdskartan . Jag har ju några kilon kvar att gå ner (ca 10 kg kanske) dom vill jag få bort NU, nu ska det springas :).

Ikväll har jag umgåtts med mina härliga flckor E & S , man får så många härliga skratt med dessa tjejer E J kom även föri och gjorde oss sällskap under middagen , som vi tog på Pizza house, det fick bli en sallad :).

Tjejerna lämnade mig precis , det skulle hem och sova , Richard är och jobbar så jag ska krypa ner och sussa . Mille mitt go hjärta sover redan .





Pepp, pepp!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Snygging! =)

2010-07-07 @ 09:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0