Ensamt

Nu ligger Mille i sin säng och sover, jag sitter här och ugglar framför datorn. Känner mig väldig ensam nu när Mille somnat, fast det kan vara lite skönt också. Men jag kan lixom inte slappna av för jag vet att jag har så mycket att gör egentligen. Men jag orkar inte, jag vill bara sitta här och zappa mellan tven och datorn. Och så får det faktiskt bli i kväll, känner tom att jag kan gå å lägga mig snart. Men jag måste nog låta min sena middag sjunka först, det är inte så lätt att försöka fåi sig mat när man är enam med Mille, han vill ju aktivieras. Blev iaf pepppar lax, avocado och keso till middag, GOTT!

Mej nu ska det pumpas sen väntar nog sängen.

God natt :D




Systrarna Östblom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0