Fredag

I morse var jag tvungen att gå upp tidigt för att g hade äntligen fått en tid nere i tvättstugan, så hela morgonen/ förmiddagen ängnades åt att tvätta. Vid Lunch kom mamma hir och hlsade på en sväng, vi gick ner och åt lunch här på brynäs centrum. Det fick bli lasagn för mig.
Sen drog vi till hemlingby, Mille somnade med faster i sängen, Richard la sig vid poolen och jag drog upp till spåret och sprang min rutt. Men fy f*n vad tungt det gick idag, varmt och jäkligt var det också. Men jag tog mig ignom iaf, jag får vara nöjd :).

i har varit i hemlingby hela kvällen, firat Richards kusin som fyllt 18 .

Nu är vi hemma på brynäs igen, ska hopp i säng nu snart. Jag ska faktiskt ut till gysinge i morgon och jobba åt mamma. Ska faktiskt bli kul:).

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0