Hedesunda

Igår förmiddag tog jag mig upp till spåret och sprang, nästan inte en människa där uppe. Men jag sprang på iaf , otroligt skönt efteråt. Men shit vad tränings verk jag hade i häcken, om nån hade sprungit bakom mig måste den ha trott att jag skitit på mig eller något ;D..

vid lunch packade vi ihop oss och åkte ut till hedesunda och käkade lunch. Mille fick bada i en pool som hanns mormor och morfar köpt, shit vad han älskar att bada.

Igår kväll kom syster och Oscar in och gjorde mig sällskap en stund medans Richard jobba...

Idag gassar solen för fullt utanför våra fönster, det blir som en bastu här uppe i lägenheten. Jag hade tänkt att Mille och jag skulle ta en prommis när han vaknat och käkat , så vi får frisk luft:).

Ikväll ska jag jobba på ett bröllop 16-21, första gången jag lämnar Mille så länge, annars har det bara varit kortare stunder eller så har han varit med. Men detkommer att gå bra, bara att jag kommer längta efter mitt hjärta.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0