I värmen

Shit vilka varma dagar vi haft nu, man håller på flyta bort. Men man ska väl inte klaga, det är väl så här man vill ha det en svensk sommar? Man skulle haft en AC hemma så skulle det vra lugnt. Mille blir inte sig själv i den här värmen, dt är inte lätt.

En kort sammanfattning av dom senaste dagarna-

Lördag- Prommis, en tur till valboköpcentrum, Jobbade på ett bröllop (kul att jobba, bara att det var så sjukt varmt.), Sen gick jag, mille och angelica ner till interpool dä vi mötte upp bosse och Eleonor på en mat bit:).

Söndag- Började även söndagen med en lång prommis i den gassande solen, sen packade vi ihop och begav oss ut till hedesunda och badade, Mille trivdes i skuggan på en filt nakenfis, Kusinrna Edvinoch Arvid följde med oss in till stan, Richard drog och jobba medans vi gick ner till buddys och käka, sen hade vi film mys.

Måndag
- Ännu en dag som började med en promenad, Blev nog ute i 2 h i går. Sen åkte vi tll hemlingby och låg vid poolen hela dagen, vid fem tiden drog jag & J upp till h-spåret och sprang vår rutt i värmen.

Idag- Nu sitter jag här hemma i vår gassande lägenhet, jag flyter bort snart. Så fort Mille har vaknat ska vi ge oss ut på en promenad. Sen vet jag inte hur dagen kommer att se ut...







Kommentarer
Postat av: JosephineWestling - Mamma till Vira

drygt med denna värme nu närman har småbarn. man vet inte riktigt hur man ska göra. vad man än gör så är det varmt.

2010-07-13 @ 10:40:06
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0