Idag

Mille sov som en stock i morse han vaknade inte för en kl 10.00 , en gång vaknade han i natt så nu har han fått in sina rutiner , ibland vaknar han inte alls och sover hela natten.

Efter Mille mumsat i sig morgonmaten och sedan tagit morgon badet promenerade vi till hemlingby till familjen forsling där droppa jag mille hos hanns faster, jag och J gick upp till spåret och sprang 5 km. Super skönt, det känns verkligen lättare för varje gång nu :). Sen blev det en promenad hem till brynäs igen, gjorde lunch och tog oss en stöd vila.

Sen har kvällen bara varit lixom, Richard har åkt i väg och jobbat igen, Mille och jag tog en kort prommis, nu myser jag och Mille själva hemma i soffan.

Imorgon taggar vi för nästa springtur och så hoppas vi på solsken så ska vi ha en skön dag vid poolen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0