Ingen kalle!

Idag blev det bara Hemma mys för min och Milles del, jag flänger jämt så mycket annars så jag tyckte vi skulle vara hemma och mysa en dag bara. Det behövde nog mitt lilla hjärta för som han har sovit i dag, lill gubben.
Mot kvällningen tog vi en promenad också 1h 15 min, han sov sig genom hela den också,  han har nog en del att sova igen efter alla dessa heta dagar.

Vid Åtta var vi nere på stan och mötte upp E & M , käkade lite sen var jag taggad att titta på Kalle, men till min besvikelse så har jag missat honom. Han spelade kvart över åtta och jag som trodde  det var kvart över nio. Typikt mig.
Nu har vi suttit här hemma och snackat lite bara, Richard kommer väl hem snart han också.



God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0