INTE min dag idag

dag är det absolut inte min dag, jag har nästan kokat över här hemma. Mille min älskade lilla pojk har inte heller varit på sitt bästa humör viket har dragit ner mig ännu mer. Han vill inte sova fast han är så otroliht trött, det är varmt, svettigt och övertrötthet. Han känner väl att jag inte är i topp heller så då blir det bara värre, det blir lixom en ond cirkel.

Jag blir bara matt av att titta på denna röra jag har här hemma, jag måste städa, tvätta, diska, handla , plocka undan alla kläder, fösöka komma in lite bättre efter flytten också. Men jag hinner inte, för Mille vill ha min uppmärksamhet hela tiden idag, han vill att jag ska bubba runt på honom exakt hela tiden, anars blir det griningt. Plus att jag är så OTROLIGT trött i dag. Det är väl dom sömnlösa nätterna som sköljer över mig nu. Allt skit kommer bara idag,...

Men regnet har kommit till stan iaf, äntligen! Lätta på trycket lite, det behövs mer än väl.

Nej nu tror jag min lilla älskling faktiskt håller på somna, jag vill vila men jag vet att jag har förmycket att göra här hemma så jag kan inte slappna av, jag börjar med disken ist...





Kommentarer
Postat av: Jenna

Sötisbild! Avlasta dig lite så du hinner med hemmet också. Lämna över pojken, typ till mig ;-) Puss

2010-07-22 @ 16:32:39
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låt disk och annat vara.. Lovar att den väntar på dig! :) Dom är små sån kort tid! Njut av de istället :)

2010-07-22 @ 20:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0