Måndag morgon

God morgon

Det blev dåligt med bloggande i helgen, men efter att jag jobbat ute i gysinge i lördags åkte jah hem till mamma och pappa där min lilla familj var. Vi blev kvar där på mat och övernattning. Söndag åkte vi ut till gysinge igen, skulle plocka ur det det sista ur lägenheten, men först drog vi upp till fiket och skulle käka men där var det galet mycket folk så det var bara att hoppa in och hjälpa till. Efter att deet droppat av lite på fiket åkte vi upp till lägenheten, usch vad grejer vi har. Men nu är den tömd iaf:), lägenhetsstädningen kvar "bara"..

I går kväll blev det film mys med Richard,  Mlle, Emma & Sara (I love you Phillip Morris) ingen film jag kan rekomendera, går att se , men väldigt seg. Men mysigt hade vi iaf :).

Nu sitter jag här med den här förbaskade pumpen, jag är så otroligt less på den, snart struntar jag i det här med att pumpa. Men jag hade tänk hålla ut ett litet tag till.

Jag ska bara få i mig lite frukost sen ska vi promenera till Hemlingby, Mille ska få vara hos sin faster medans jag tar en springtur i spåret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0