Mango

Ja i går valde jag att inte springa, jag kände ingen lust så jag tog mig en vilo dag.
Var mest ute och gjorde massa ärenden jag och Mille i går, plus att Elin var med oss hela eftermiddagen på vår färd:).

På kvällen var Elin, Hanna och Zelda hos oss och hade mys kväll. Vi käkade , tittade på film och snackade. Mysigt.

Mille fick sin första Frukt pure i går (Mango), oj så han gillade det:). Mumsa på bra där.. och i går satt lilla älsklingen helt själv jätte länge utan hjälp.

Mumsar mango pure

Snackar med Zelda

 

Vill bara känna lite

Tittar tv

Zelda & Hanna

Elin & Zelda

Soffmys :)


Kommentarer
Postat av: JosephineWestling - Mamma till Vira

svar: okej då förstår jag. Jag hoppas att jag kan amma Vira länge. Men sen vet man ju inte vad som händer om 2 månader. vad som händer med mina bröst. Vira äter inte alls sådär länge. Utan korta stunder.. måste ha varit jobbigt att sitta så länge.. :( Det är ju bra att han går upp bra nu. det synns, han är ju så himla sööööt. Pappa sa det oxå, när han hade träffat på er.. :)



Jo allt går bra med Vira. Hon är så lugn så :) Underbart! Man trodde det skulle vara jobbigt. att man inte fick sova nått osv. men sover som en gud, hon älskar att sova. Skriver aldrig. helatiden nöjd tjej. så det är väldigt skönt.



Vi får ta en promenad nån dag.

kram

2010-07-16 @ 10:34:51
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: Jenna

SÖTA BARN! =D



Den där fondväggen har vi också i vardagsrummet ;-) Ursnygg! Puss

2010-07-16 @ 13:07:02
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0