Morsan!

Ja i går Tog jag mig upp tillspåret själv min spring kolega är lite tid vild ;), så ibland är det bara att springa på själv  :). / km blev det även i går, fast jag höjde tempot en aning, har bestämmt mig för att köpa en puls klocka så jag lättare kan ta tid och titta pulsen :).

I går kväll gick vår Lilla familj ner på stan för att äta, men eftersom vi var ute sån dålig tid och alla resturanger var typ full (fulla för att tränga sig in med en barnvagn iaf) så vi hamnade på American take away. Men jag lär då säga att det inte var nå gott. Men sen gick vi hem och hade film mys. Tittade på Snabba cash, helt ok men inte den bästa jag har sett.

Nu när man gått och blivit morsa så är det inte "lika lätt" att vara med på allt, men det som svider mest är när människor skiter i att fråga längre för att dom tar för givet att man inte kan. Lite besviken just nu bara...


vill man så kan man





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0