Sommarkväll

I går kväll gick jag, Mille & Angelica ner på sommarkväll. Det var verkligen jätte mycket folk ute, vädret var kanon skönt. Vi gick till berggrenska och käkade, jätte mysigt verkligen Jennifer och hennes några kompisar var också där. Sen tog vi en lungn promend hem igen. Mille satt i Angelicas famn hela vägen upp till söder, han tyckte det var jätte roligt att titta på alla lampor och folk. Gud så han skratta och tittade med stora ögon.

Nu sitter jag hemma, har små plockat lite, Mille & Rihard ligger och sover. Det är som en bastu uppe i vår lägenhet, Innan Mille somnade så tog vi oss ett avsvalkande bad i badkaret :).

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, vi kanske pallar oss ut mot hedesunda / gysinge. Måste hämta lite fler saker i lägenheten.  Vi får se hur det blir, man måste ju ta vara på solen också.

Jag tror jag tar springturen ikväll idag ist, blir nog förvarmt mitt på dagen idag, kom ju inte i väg tidigt idag , ville ta det lugnt nu på morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0