Taggad!

I morse var man uppe med tuppen som vanligt, hoppade direkt i springkläderna och drog vidare till hemlingby, mötte upp J och sen begav vi oss ut i spåret. Lika härligt som vanligt att vara där, det är roligt nu , skönt att känna så just nu. Men mitt i spåret slog klumpiga jag en vurpa och fick ett stort skrap sår på benet, snygga sommar ben ;).

Trodde faktiskt att jag aldrig skullekänna mig så här taggad för att springa igen efter det här senaste året, men jag känner mer och mer hur jag kommer tillbaka. YES! Det är bara att fösöka flyta me i den här springglädjen så länge jag kan... För nu ska allt överflödiga bort. Bara jag kunde få bort söt suget, fast jag lär ju erkänna att jag inte är lika extrem nu men sugen blir jag. Bara att försöka:).

Mille ligger och sover nu en stund, jag har suttit på balkongen och försökt solat lite, men det blir ju såå varmt. Tänkte att jag och Mille skulle ta en prommis efter han sovit.

Ikväll blir det sommarkväll, Måste ju kika på Kalle :D.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0