Tänder

Jag tror det är tänder på G hos Mille, han är så fruktansvärt gnällig nu förtiden. Men så fort han har något i munen att bita på blir han tyst. Måste nog ner på stan oc köpa någon lättare bit ring för hnom idag.. Någon annan som har något bra tips på kliande tänder?

Ja och hos mig har jag broblem med en j*vla visdoms tand, den håller på växer upp plus att det har blivit inflammerat . Det gör så fruktansvärt ont och det luktar apa i käften . Det kommer lixom mat rester under den där skin flisan som ligger över tanden. Jag blir tokig, jag måste vara där och pilla helatiden också. Det är så äckligt, jag hatar att lukta illa.. (fast vem gillar det?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0