HOT hot hot .....

Shit nu är verkligen sommaren här, underbart:). Svenska sommaren är ändå bäst.

I morse hade jag och Jennifer bokat en springtur kl 10.00 var vi uppe i hemlingby spåret och sprang 5 km. Om det var varmt, sjukt varmt. Men vi pallra oss igenom hela utan stop. Känns så otroligt skönt att vara igång igen. Nu ska kilona bort!!!

Sen har det blivit att legat vi poolen så mycket som går, medans Mille sover passar man på att kila ut till poolen. Han har varit väldigt grinig idag, kan vara värmen plus alla mygg bett han har fått. Dom är helt otroliga dom där myggen, usch. Fast jag lär erkänna att det var jag som var en dålig mamma och glömmde myggnätet i går på vår långprommis, när vi hade kommit hälften blev det så mycket mygg så vi var tvungna att springa resten. Stakars lilla skrutt.. Någon som har något tips man kan ha på myggbett på bäbisar?

Nu håller jag på städar för fullt, i natt kommer Eleonor och Bosse hem, sen flyttar vi till brynäs:)




Kommentarer
Postat av: Jenna

Men hur söt får man vara?! :) och vad lik han blivit dig nu :)

2010-07-01 @ 10:20:05
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0