MIDSOMMAR

Trevlig midsommar allihopa. Vår midsommar kommer vi fira i hemlinby med vänner, ska bli mysigt.

Jag är väldigt förkyld och Mille lika så, usch jag håller på tokig oh Mille stakarn har så svårt att andas. Det är ju självklart att man ska bli sjuk när man äntligen har börjat tränat. Har kommit ut på några springturer nu och promenader blir det massor.

När jag känner att det finns tid ska jag skriva och berätta om vår konkurs på gysinge wärdshus. Har tänkt att jag vill börja berätta om den , men det har inte funnits tid för ett sånt inlägg så jag börjar med vad vår vadrdag fylls med ist.

Mille har blivit 4 månader, oj ¨så tiden går fort och som han har växt. Sist jag var till bvc vägde han 7280 g och var 56 cm lång. Det gick väldigt fort på slutet. Innan så har Mille aldrig varit nöjd när han har ammat , han har kunnat ammat i tre timmar och sen varit hungrig igen efter en kvart. Så vi började ge lite tilllägg , han blev en helt annan unge , så mycket nöjdare och sov så mycket bättre. Men genom att det går så mycket fortare att få mat genom flaska har han blivit förlat att amma, så nu sitter jag hela tiden och pumpar ur mjölken till honom. Så han får fortfarande bröstmjölk + tilllägg. Han ammade helt i 3 månader , men nu får han båda delarna.
Jag har även börjat med att ge lite mosad potatis med bröstmjölk, till en början åkte allt ut men nu har han börjat mummsat i sig :).



Mille älskar sin hoppgunga, den är så kul :D



Första gången Mille smakar potatis :)



Mina snyggingar ;D



Ett gott skratt förlänger livet :)



NYBADAD ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0