1 November

Shit det är redan november, men inte ens en gnutta snö utan för fönstret och 2+ grader ute. Ska det inte vara snö och - grader i november? men herregud jag ska inte klaga. Mycket skönare när det är plus och ingen snö just nu iaf. Inte tror jag att jag kommer så enkelt pylsa mig ut med vagn och unge i värsta snön och kyla för att ta mina morgon promenader. Men det var ju så mycket skönare att kliva upp i morse när det var lite halv ljust ute. Den här veckan hoppas jag på en bra vecka, ska gå mina morgon promenader, fösöka hinna med att träna, har några jobbdagar inplanerade, träffa mamma och pappa och hinna umgås med mina underbara vänner.


Välkommen November, nu kör vi :)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0