att känna sig sjuk...

I morse när jag klev upp trodde jag att jag hade åkt på någon dunderförkyldning med febran, men jag tror bara jag var otroligt trött vilket jag fortfarande är. Så jag känner mig halv dåsi hela tiden, men det försvinner väl under dagen :). Eller så kanske man är på G att bli sjuk? ähh. man ska inte säga det för då blir man det . (Peppar, peppar ta i trä) Jg och Mille har hållt på myst med varandra här på morgonen, jag har ju varit borta så mycket från min lille skrutt nu så nu måste det mysas.

Vi somnade till en stund i sängen nyss, Mille sover fortfarande. Jag lär väl ta tag i städningen och tvätten som tår still så fort jag är borta. Karlar säger jag bara !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0