Bröllopsklänningar

I förmiddags gjorde jag och Mille oss färdiga för en sväng på stan med Milles faster Angelica. Angelica var på span efter en bröllopsklänning, hon ska nämligen gifta sig nästa sommar här hemma i sverige, men nu i januari ska hon först gifta sig i turkiet. Ni kan läsa om hennes historier och planer på Angelicaforsling.blogg.se
Helt ofattbart att denna kvinna ska gifta sig, det är bara så svårt att begripa, men det hela känns väl mer overkligt genom att vi inte har träffat mannen i hennes liv ännu (eftersom han bor i turkiet). Men jag är glad för hennes skull, hon är så lycklig det märks på henne. 

Så nu har vi varit ner på stan och yrat runt efter bröllopsklänningar, vi var först till klädpiraten. Hittade många fina men en del var lite extra fin. Sen gick vi vidare till gimlins men där var man tvungen att boka tid (som jag hade sagt åt henne tidigar men hon var envis och sa att det inte var så) så nu har on en tid på onsdag iaf :). 

 


Kommentarer
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

ja men absolut. Vi får ta och komma och hälsa på er nån dag kanske ;)

kram

2010-11-12 @ 13:38:38
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

Ja va kul :)

2010-11-12 @ 13:43:41
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: faster

surbitchen, det är jag det ;) tack för hjälpen idag älskling. hälsa fasters pojke, och tacka honom för den OTROLIGT fina hjälpen jag fick av honom idag också. ni är guldklimpar båda 2 ;) haha! älskar er.

2010-11-12 @ 13:58:42
URL: http://angelicaforsling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0