Det står still...

Just nu står det rätt still hos mig, har inte hänt många knop utanför jobbet inte. Jag kör mitt race där, sen har jag bara varit tappad bakom en vagn. Fast jag kan ju inte påstå att det var något snabbt race jag har kört på jobbet heller, jaa ett snigel race iaf ;P.

Igår jobbade jag lunch, sen åkte vi ut till Hedesunda och kollade på föreställningen Lurberget. Dom var jätte duktiga och gjorde det sjukt bra, men jag måste faktiskt erkänna att det inte var min typ av grej att gå på. Jag trodde det skulle vara mer Teater över det hela. Men jag kan ABSOLUT inte säga att det var dåligt på något vis men inte min grej som sagt.

Idag jobbar jag igen, eller jag jobbar alla dagar resten av denna vecka. Richard fick också jobba nån dag nu så det var bara att fixa barnvakt. Även fast Mille har det hur bra somhelst vilkan han än är med så är det fotfarande jobbigt att lämna bort honom. Man känner sig som en dålig förälder helt enkelt.

Nu blir det frukost mys :)



Lite bilder på Mille dom senaste dagarna :







Med mammas glasögon:P



Nu förtiden vill han bara stå



Han är dom en ål överrallt:)


Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mami

Han är så söt! Känner också mig dum ibland när jag går till jobbet istället för att vara hemma med Colin men samtidigt har jag märkt att man tar mer vara på tiden hemma och att man verkligen njuter av den.

2010-11-18 @ 23:43:53
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0