Färger

Ja i går skulle vi ge oss i väg och köpa färg till Milles rum, Linda följde med oss. Men dagen fortsatte i samma skit spår, först när jag kom till bilen satt det en p-bot som lapp lisan precis satt på, hade jag bara kommit 23 min tidigare så hade jag sluppit skiten sen tog ett bra tag tills vi hittade rätt butik och färger. När vi väl kom hem och skulle försöka få till linjerna så sprack det på en gång, vi fick dom absolut inte raka. Men nu på morgonqvisten har pappa varit här och lämnat deras laserpass som jag får låna, så nu ska det bli raka linjer :).

Mille är fortfarande förkyld så vi valde att stanna hemma idag också, nu måste lilla hjäratat bli frisk. Han har precis somnat så jag tänkte sätta fart i målartagen :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0