Harry Potter and the Deathly Hallows

Biljetterna var bokad sen långt innan, syster och Richard bara älskar Harry. Jag tycker dom är bra (jätte bra) men lite för lång en torsdag kväll efter jobbet kanske :P. Som tur var var det väldigt lungt på jobbet denna torsdag kväll så jag kunde tom gå tidigare.

Tror inte jag har varit på bio det senaste året, mysigt att komma i väg och göra något annat. Ja vi bullra upp med popcor och massa annat, men klumpiga jag välter ut hela popcorn bunken när vi kommer upp till våra platser. Sen på väg efter en sop kvast håller jag på snubbla ner för hela trappan, är jag född till ett skämt? Vi fick en ny popcorn iaf, det var snällt. Men alla popcorn skulle jag bara sopa under min stol. Så där satt jag tjock majan med fullt med popcorn under stolen och en stor i knä. Ah, tur att det är mörkt i en bio sal. Jag klarade mig nästan igenom hela filmen utan att somna, mina ögon ville bara falla ihop. Jag försökte verkligen hålla dom upp men det gick bara inte i vissa tillfällen. Så små snuttar missade jag faktiskt, men i det stora hela vet jag ju iaf vad filmen handlande om :)


Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mami

Det är bara bra med oss, Colins näsa började rinna lite idag men hoppas att vi slipper bli sjuk. Hur mår ni då?

2010-11-19 @ 09:16:30
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Sandrah, Colins mami

Vad skönt. Ja vi har redan hunnit med 4 förkylningar sen Colin föddes. Man blir ju så rastlös om man blir sittandes inne hela dagarna bara för att vara sjuk.

2010-11-19 @ 09:23:10
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0