Idag igen..

Det blev en dag ute i hedesunda idag igen.. Träffande Hanna och Zelda på förmiddagen och tog en långpromenad, det var riktigt friskt ute men ändå bra ruggigt, små regn i luften. Mille sov inte en stund under promenaden, efter halva biten var han för hungrig och hade dragit ur sig ett lass i blöjan , så det var bara gnäll. Vi lämnade av honom vid mamma så fortsatt vi vidare hem till Hanna. Jag åkte och hämtade Mille, sen tog vi en lunch tillsammans på södrabrunn allihopa. Mys

På eftermiddan åkte jag och Sara och hälsade på Tulan och lilla Vera (9 mån), Mickis och hennes lilla Alfred (snart 1 år) kom en sväng också. Härliga pratstunder med dessa tjejer och barnen trivdes på golvet tillsammans :D Dom andra två kryper runt och har sig för fullt, medans min lille man sitter stadigt på golvet och tittar medans dom andra barnen  tar sig från vrå till vrå :)

Vid fyra fick jag och Sara skjuss in av Mamma, jätte skönt att få slippa bussen när vi hade så mycke grejer med oss.


Zelda & Mille på Södrabrunn, Sötnosar! (Härliga kinder Mille ha ;P)




Kommentarer
Postat av: toves träningsblogg

vilka söta bilder :)

2010-11-04 @ 14:23:11
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0