Målar mästare....

Tillslut fick jag ordning på maskeringtejpen på vägg och fick raka och fina linjer. Fast jag ska väl inte ropa HEJ innan jag har tagit bort den och är nöjd med linjerna:). Jag har iaf målat två ränder av tre. Det ska bli tre stora ränder på en vägg i färgerna marinblått, limegrönt och turkost. Har tyvärr inte kameran hemma så jag kan inte lägga ut några foton. Det får komma senare.  Medans jag väntar att ena randen ska torka nu målar jag lite små detaljer till rummet.

Mille han sover lunch nu, en trött liten kille idag. Han har varit så duktig trotts att han är så förkyld.

Nu är det bäst jag sätter fart om jag ska bli färdig idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0