Nu blir det kväller...

Mille har varit uppe länge ikväll, han var så trött men ville vara med så länge han bara kunde. Men tillslut gick jag bara och la honom i hans säng, han låg och greja ett bra tag men tillslut somnade han. Det trodde jag faktiskt inte, han brukar aldrig somna av sig själv längre så jag måste erkänna att jag blev bra förvånad.

Nu är jag galet trött och tänker hoppa ner i sängen och ladda upp batterierna för en jobbar dag i morgon. Ögonen går i kors på mig när jag sitter och tittar på dataskärmen. När ska denna trötthet vända?


Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mamma

Ush den ständiga tröttheten hela tiden man blir aldrig pigg. Kul att se er i måndags hoppas vi träffas fler gånger. Sov gott

2010-11-23 @ 23:13:09
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0