NY Soffa

Idag efter Richard slutat, packade vår lilla familj in oss i bilen och drog ut till Valbo för att kika på Mio efter en soffa. Vi hade tittat ut två på deras hemsida som vi var intresserade utav, men vi bestämmde oss snabbt vilken vi ville ha. Det fick bli Dovern, jätte skön, mysig och mycket större än den soffa vi har nu. Plus att det var kampanj på den soffan nu. Allt gick så snabbt och enkelt där, dom hade tom soffan hemma på lager, exakt den vi villa ha, rätt färg, divanen på rätt sida. Så i morgon ska vi åka och hämta den, kul! Våran gammla soffa ska Sara köpa utav oss. Kanon bra :D! Vi tog soffan på delbetalning, skönt att dela upp det än att slänga ut hela summan på engång plus att det är räntefritt. Såg så mycket annat fint på Mio som jag vill ha, efter denna kväll gillar jag Mio skarpt:)

Det nya soff köpet firade vi med Mcdonald;D, haha ja jag kan väl inte klaga på att jag står still i vikten om sånt är gotta slinker ner ;P.


Dover -Soffa U-kombinationen Dover i tyg Vera black, komb på bilden, B 327, D 88/228, H 92 cm, 11.900:- (14.900:-)

 

Katalogerbjudanden gäller t.o.m. 31/1 2011.

   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0