så trött bara. . .

Har bara varit allmän jätte trött dom senaste  dagarna och mått lite si så där därför har jag inte kännt någon lust till att blogga. Fast jag har väl inte haft någon tid heller, det är rätt mycke nu faktiskt.

Söndag: Det blev babysim med lille man, sen blev vi bara hemma tills jag skulle sadla om till arbetskläderna och sticka vidare till konserthuset. Mitt i mitt arbetspass ringde Richard och berättade att Mille hade ramlat och slagit i överkäken i munnen och blöde för fullt och bara skrek om vart annat. Usch då var det jobbigt att jobba sista stunden på jobbet, jag kan ju inget där göra för Milles skull och skulle jag åkt hem så skulle jag inte kunna göra så mycket mer än var Richard gjorde förutom att han är lite extra mammig nu. Men när jag kom hem sov den lille skrutten i min säng så jag kröp ner bredvid honom.

Måndag: Tidigt , tidigt vaknade mille nä jag kände mig så trött, ja men det var bara att stiga upp. Men han somnade om vid kvart över sju igen så jag kunde ta en stöd vila jag också. Sen drog vi i väg till öppnaförskolan, mysigt att komma i väg och träffa andra männiksor. Men jag kände mig inte ett dug social själv, jag var lixom så trött så  jag satt bara i andra tankar. Skärpning nu miranda, behövs nog lite mer sömn om jag ska vara ärlig. Sen blev det en repa ner på stan med Jossan & Vira sen mötte vi upp Zelda och Hanna som hade en mysig eftermidag hos oss. Så mysigt att dom här :), sötisarna.

Tisdag : Mille har sovit lite knöligt i natt, jag vet inte om han har lite ont i munnen. vi gav honom alvedon och sen sov han iaf. Han fick en riva i tandköttet, såhan är lite svullen. Men vi har en tandläkar tid på torsdag så vi kan kolla upp så inte dom små gaddarna där uppe har fått någon skada.

Nu är vi vakna och jag vet inte riktigt vart den är dagen ska ta vägen:)




Bilder på Mille och Zelda i går (Bilder från hannas blogg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0