Soffan är uppe!!

Soffan är äntligen uppe, det fick bli med skyelifte.Richard och några till tog den genom balkongen i går. Underbart att man måste ha en skylifte för att få upp sina möbler, haha. Fast det är ju lättare att få ner den iaf.

Tack Johanna för dit tips men jag rinde till Mio och det gick inte att dela den något mer.



Igår blev den en morgonpromenad på 1h 30 min.. på dagen tog vi en runda på stan. Tog det väldigt lugnt och bara pös omkring. Men jag kan ju inte säg att Mille var på något humör för nå stan inte. Han var lite små kinging hela dag (trodde han var på g att bli sjuk) . På kvällen var vi till Richard mormor som fyllde år, jätte mysigt.



Mycket riktigt som jag trodde, i natt bröt helvetet ut.... Mille är förkyld... igen! Han har haft jätte svårt att sova hela natten lilla hjärtat.  Jobbigt att sova när man är förkyld, man vet ju själv hur det är. Så jag tror vi hoppar morgonpromenaden i dag... sem vid halv elva ska jag iväg och jobba idag, så Mille ska vara med sin farmor under lunch.





Haha... en liten mallgroda :)

Kommentarer
Postat av: Stephanie & Sannah (AMPELOS)

godmorgon:D

2010-11-05 @ 08:31:37
URL: http://ampelos.se
Postat av: MATILDA

jag hoppas du har sovit gott! :) kram

2010-11-05 @ 09:09:40
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: Johanna

okej men ni fick ju upp den iaf :)

2010-11-05 @ 20:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0