Vilken skit start....

Usch vilken skit start jag fick på denna vecka, vill inte gå in på några detaljer men jag blir så fruktansvärt less och besviken.
Mille fick väl ingen bättre start han heller, lillhjärtat. Fortfarande jätte förkyld. Var medningen att vi skulle följa med Josephine och gänget till ÖF idag, men vi var tvungna att hoppa det idag. Vill inte smitta alla andra barn, nog att nästan alla andra barn är snoriga mer eller mindre men Mille har riktig hosta och slemig i halsen. vi får stanna hemma idag.

Annars idag hade jag faktiskt tänk börjat måla i Milles rum, väggarna är just nu vita men en vägg ska målas så det blir en färgklick. Jag har bestämt mig för färgerna, turkos, limegrönt och marinblått i hans rum :). Vi får se hur det kommer att gå... hoppas inte dagen kommer fortsätta i samma spår som tidigare idag...




Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas Mille kryar på sig så vi syns snart igen!

Kram

Postat av: JoelSv

Har du sett första videoinlägg? :P Den breakdansande tjockisen! ;D



Delta gärna i dagens blogg eller tyck till om dagens låt om du orkar! Pop eller Stop! ;D

2010-11-08 @ 16:39:26
URL: http://joelsv.blogg.se/
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

ni måste följa med nästa gång.

Krama om mille.

2010-11-08 @ 21:00:17
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0