Vilket väder...

Igår tog jag mig i väg till jobbet i värsta kaos vädret med sommardäck på bilen. Svin halt, slira hela vägen till konserthuset. Tur att Richard fixade vinterdäck i morse.. bättre sent än aldrig ;). På jobbet gick det väl så där, kroppen var inte alls med på det sättet jag vill att den ska vara med. Jag var tapphänt hela kvällen, allt gick sönder som jag tog på känndes det som. Men jag tog mig igenom hela kvällen utan några större braveder, en hel del sönder slagna glas och någon ljuslyckta "bara" . BRA mirris!!!

Imorse vaknade Mille lika tidigt som vanligt, det var bara att kliva uppi en iskall lägenhet.  Usch det är jätte kallt här hemma, jag sitter med mina ulltofflor och en stor stickad tröja för att inte frysa. Mille har somnat om nu för en liten stund sen, han är verkligen jätte trött nu när han är sjuk. Mille hade en tandläkar tid i dag som jag avabokade pga att han fortfarande är sjuk. Vi fick en ny tid den 25:E ist. Får se hur det går, fast dom kollar väl bara hur det ser ut. och tar bilder kanske?  Jag vet faktiskt inte vad dom gör på så små hos tandläkarn.

Idag har jag ingen aning om vad vi ska hitta på, blir nog bara hemma mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0