Vintertid

Vintertiden är inställd, men hur ska man få det lilla livet här hemma att ställa in sig på vintertid nu då? När vi äntligen hade börjat kommit in i rutiner så sprack det ju direkt nu då. Så himla typiskt, det ska alltid vara något inget kan aldrig vara smärt fritt ;). Men en time hit eller dit spelar väl inte så stor roll? Eller? Äh.. man ska väl inte gnälla, så här är livet att ha småbarn, allt kan inte gå som på rels hela tiden.


Vi har precis kommit hem från morgonpromenaden blev en promenad på 100min, vi fick sällskap av Sophie och Ozzy. Kul att träffa dom, var ju ett bra tag sen sist nu. Mille ligger fortfarande och sover i vegnen, jag passar på att få i mig lite frukost innan han vaknar. Sen vet jag inte vart den här dagen ska ta vägen med oss.


Kommentarer
Postat av: Angelica

sv;

Tack så hemskt mycket =)

2010-11-01 @ 21:42:24
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/
Postat av: Sandrah, Colins mami

Tack :) Vad duktig du är som tar morgonpromenader. Det tänker jag varje kväll att jag ska göra men kommer aldrig ut. Hehe

2010-11-01 @ 22:30:26
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0