Bakis!!!!????

Ja karln min var ju på "game day" med massa grabba i går medans en annan jobba och stod i (ironi). Kul hade han haft iaf, lite väl mycket av det goda kanske.

Men vilken trååkig söndag, han är ap bakis. Jag och Mille tog en promms i morse för att hålla oss bort. Tänkte om han fick sova ut så skulle han vara lite alärtare till kvällen. Men icke sa nicke, han ligger sovandes i sängen. Inte mycke gjort här hemma inte. Vart tog mys söndagen vägen då?

Jo men allt ska han få igen allt ;P, ge och ta;D! Självklart unnar jag honom och ha roligt, det är bara dom här bakis dagarna jag inte tycker är roliga. En hel söndag försvinner på INGET. Fast jag och Mille kan göra andra saker iofs men idag hade det varit mysigt att umgås lite. Jag och Mille var ju iaf hem till hans farmor och farfar och luncha :).

Syster & Oscar skulle komma in senare, dom kaske förgyller upp denna söndag mer :)?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0