Bara en hel natt!

Andra gången Mille vaknar nu och är ledsen till han får mat, man sover som på spikar hela tiden för jag har ställt in mig själv på att han kommer att vakna. Det är väl den grymma hostan och allt slem som håller honom vaken, därför vill jag inte sätta honom på prov nu.
Han har fortfarande inte somnat om, han ligger och snackar för fullt hör jag från rummet, lillahjärtat.

Jag längtar så otroligt mycket efter arr få sova en HEL natt, vet inte när jag fick göra det sist? han hade väl nån period där Juni då han kunde sova hela natten, ja iaf 24.00-07.00 men den perioden är som bortblåst i mitt huvud. Önskar att Richard kunde ta någon natt. Men i veckorna jobbar han ju och helgerna vet jag inte vart dom tar vägen.. Hur gör ni?

Mina påsar under ögonen måste vara enorma vid det här laget, slitenmorsa.com


Bjuder på den, orkar inte med en seriös bild ;)

( Fel datum på alla mina bilder nu för tiden, måste ställa om kameran)


Kommentarer
Postat av: Jenna

Men någon natt tycker jag allt karln kan ta ÄVEN fast han jobbar.. Inte mer än rättvist tycker jag :) Jag skulle gärna vilja hjälpa dig så du får sova! PUSS

2010-10-14 @ 07:35:14
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

jag trodde jag skulle vara helt förstödt av att inte få sova en hl natt. men det har gått bra änsålänge. väntar inte tills tänderna kommer, då blir det väl jobbigt :(



Du kan ju ta bort å det inte blir nå datum på bilderna, snyggare utan!

2010-10-14 @ 08:01:50
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0