det som varit & det som är.

I går blev det full fart heladagen, först åkte jag och Mille i väg på babysim på förmidagen sen när vi kom hem blev det lunch och en powernap för Milles del. Sen kom Milles farmor och hämtade honom för Richard skulle i väg på hockey träning och jag på jobb. Jag gjorde mitt första pass i går på konserthuset i restaurangen. Jätte roligt och härlig personal :D. Nu får vi se om det blir fler gånger :). När jag kom hem stod faktist middan på bordet, helt underbart. Man får passa på att njuta av den stunden ;D, sen blev det att titta lite på tve sen bliev det tidig kväller.



Idag blev lite sovmorgon Mille sov till tjugo över sju :), nu ska vi klä på oss och ge oss ut på morgon promenaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0