en måndag,,,

idag har jag inte funnis sån stor lust för något speciellt alls, jag och Mille har bara lixom varit idag. Fixad lite md FK i morse så jag får några pengar nångång, det är ett h*lvete att försöka få tag på någon där om dagarna. Men tillslut fick vi kontakt, jag har även varit förbi på deras kontor nere på stan men det skulle inte gå nå snabbare för det inte. Men jag löste det bättre via telefon iaf :). blev lite häng med sis och sen gick vi förb Linda och snackade av oss lite :)

Ikväll blire nog bara hemma kväll, usch inge sugen på träning idag alls, känner mig bara orkeslös idag.


Kommentarer
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

svar: idag har vi varit på mamma träff. ute och gåt. storhandlat och bara varit hemma osv. sj? tagit det lugnt ser jag..



öppna förskolan på onsdag. Ni är väl med?!

kram kram

2010-10-25 @ 22:06:56
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

HÄRLIGT :D

2010-10-26 @ 07:02:50
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0